Harmen en Imelda op reis door Zuid-Amerika

Welkom op ons Reislog!

Holaen welkom opons reislog!

Op 8 meivertrekken we voor 5 maanden naar Zuid-Amerika!Op dit reislog komenaf en toe nieuwe verhalen en foto's en via de kaart weet je dan precies waarwe zijn geweest! Meer informatie over de reis die we maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op dit reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Adiós,

Harmen en Imelda

PS De link bovenin met mogelijkheid om ons extra fotoruimte kado te doen verschijnt automatisch, negeer die alsjeblieft!

Pim

Ola Armen & Himelda. Wat een avontuur! Alvast heel veel plezier toegewenst. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's, en ga me nu meteen aanmelden voor de mailinglijst.

Lieve Harmen en Imelda

Wat hebben jullie een prachtige site gemaakt. Een feest voor alle thuisblijvers om jullie te blijven volgen tijdens het 'avontuur'. Heel benieuwd naar al jullie belevenissen.

Frans

Het was natuurlijk niet 'lieve Harmen en Imelda' schrijft, maar Frans schreef bovenstaand bericht.

Lia

Tsjonge wat een mooi weblog. Nu gaat het langzamerhand gebeuren he!!! Ik vind het hartstikke leuk om jullie zo te volgen!

liefs,

Lia

Diana

Hola globetrotters,
alvast even oefenen met een berichtje plaatsen ;-) Kom maar op met de foto's en verhalen!
grtz, Diana

marleen

Hoi,

ik ben benieuwd naar de verhalen en natuurlijk foto's. Natuurlijk alavst een hele fijne reis gewenst!!!

Marleen (en Jeroen)

Hanny en Henny

Veel plezier en geluk bij deze super omderneming.

rixt en gelein

Lieve Imelda en Harmen,
Om 23.53 kwam het bericht 'departed' op ons scherm!
We hopen dat jullie een goede reis hebben gehad. Nu ligt Europa ver achter je en worden jullie opgenomen in de Zuid-Amerikaanse wereld. Veel plezier en 'vaya con Dios'!