Harmen en Imelda op reis door Zuid-Amerika

Galapagos eilanden

Hola!

We hebben een geweldige en onbeschrijfelijke week achter de rug! We hebben een landtourgemaakt langs de eilanden Santa Cruz, Floreana, Isabela en San Cristobal. Ontzettend veel gezien en gedaan, het is een beetje veel om allemaal te vertellen, dus hierbij wat highlights:

• We hebben veel mooie vogels gezien, zoals de fregatbirds, blauw-voet-jan-van-genten, flamingo´s, pelikanen, allerlei vinken, yellow warbirds,...
  • Als je wakker wordt heb je grote kans dat er een zeeleeuw op je terras ligt
    Laughing
  • Reuzeschildpadden zijn territoriaal maar heel vreedzaam: vechten doen ze door hoog op de poten te gaan staan en hun nek uit te strekken. Wie het hoogst komt wint! Zelfs bij de jonge schildpadden is dit te zien
    Laughing
  • We hebben gesnorkeld met haaien (maar helaas niet gezien), schildpadden, zeeleguanen en veel mooie vissen
  • Ook hiken kan je leuk op de eilanden doen, bijvoorbeeld naar een van de vulkanen. Helaas hadden we een beetje pech en was de krater vol met mist...
  • Voor een impressie: zie de foto´s!

Hasta la vista!

Pim

Wauw, die fregat birds zien er bijzonder exotisch uit! (moest even Googlen om erachter te komen hoe die vogels eruit zien.) Smaken ze ook goed? ;-) Wat is jullie volgende stop?

Harmen

Next stop wordt een locale markt, daarna paar kleine stadjes en dan op naar de amazone!!

Leuk dat je de site bekijkt!

Karin

Ziet er super goed uit, zeg! En wow, wat een indrukwekkend grote schildpad! Geniet van alles!

Lia & Frans

Lijkt me wel leuk om 's ochtends zo'n zeeleeuw op je terras tegen te komen. Tjonge, jonge wat een prachtige waarnemingen hebben jullie daar kunnen doen en wat een ervaringen. Indrukwekkend. Je bent nog maar net weg en dan al zoveel indrukken, echt helemaal super!!
Benieuwd naar jullie vervolg reis, we zien eideren keer weer naar een verhaaltje en/of foto's van jullie uit.

Nienke

Wat ontzettend cool zeg! Ik werd met elke foto meer jaloers op jullie, wat moet dat een geweldige ervaring zijn daar! En wat lief van jullie dat wij allemaal op afstand een beetje mogen meegenieten...
Alleen nooit gedacht dat jullie uni-sex hoedjes zouden gaan dragen ;)
Dikke kus en geniet nog maar lekker verder!

Gelein en Rixt van de Voorde

Fijn om weer wat van jullie te horen/lezen.
Door de Beagle hadden we al een beetje een idee wat jullie daar konden verwachten.
Leuk dat julie dat ook echt hebben meegemaakt (zeeleeuw op terras).
We zien uit naar jullie volgend verhaal.

Jacqueline

Hoi Imelda,

wat gaaf, een zeeleeuw op je terras!
Jacqueline

Susanne

Woww, wat een king-size schildpad!
Ziet er supergaaf uit allemaal, wij zijn hier natuurlijk he-le-maal niet jaloers op :)
Mooi om jullie verhalen te lezen.

Diana

Heel indrukwekkend!!! Ik heb vandaag een mier en een lieveheersbeestje gezien, daar mag ik het mee doen ;-) Enjoy!!!
liefs, Diana

S&A

Hoi Imelda en Harmen,

mooie foto's met name van de Galapagos eilanden, prachtig! Wat een natuur en beestjes.

Wij hebben ook niet stil gezeten, we zijn afgelopen woessdag zowaar naar de klimhal gefietst, frietjes bij onze favoriete snackbar gegeten en flink geklommen.

Groetjes S&A